Uitvoeringsprogramma LOP 2025

Het is mogelijk om projecten in te dienen voor het Uitvoeringsprogramma Landschaps OntwikkelingsPlan 2025 van de gemeente Aalten. Heb je een project dat past binnen de richtlijnen van het LandschapsOntwikkelingsPlan dien het dan in voor vrijdag 22 november. Het dagelijks bestuur van stichting SAAP stelt met de ingediende projecten een concept uitvoeringsplan op dat ter goedkeuring wordt voorgelegd aan het algemeen bestuur van de stichting. Vervolgens wordt het Uitvoeringsprogramma aangeboden aan de gemeente Aalten. Nadat het uitvoeringsprogramma is goedgekeurd worden de toegezegde bedragen uitbetaald. De projecten kunnen dan uitgevoerd worden. Na uitvoering dient een inhoudelijk en financieel verslag aangeboden te worden aan stichting SAAP. Met deze verslagen stelt Stichting SAAP het jaarverslag samen. Dat wordt aangeboden aan de gemeente. Aan de hand van dit jaarverslag wordt de toezegging van de subsidie pas definitief.
Kijk op Documenten - Stichting Samenwerkend Actief Aaltens Platteland (stichtingsaap.nl)
voor het formulier voor het indienen van projecten en voor het LandschapsOntwikkelingsPlan van de gemeente Aalten

Uitvoeringsprogramma's

Uitvoeringsprogramma LOP 2025